Bc. Marcela Dušková

Bakalářská práce

Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva

Marketing of political parties - Election to the regional council
Anotace:
Marketing jako věda se začal vyvíjet na začátku 19. století, kdy se začaly vytvářet marketingové koncepce, které pomáhaly a pomáhají minimalizovat ztráty a maximalizovat zisk. To stejné platí v marketingu politických stran, kdy je pro nás zisk hlas voličů. Politika je s marketingem úzce spojena, i když to není tak vidět, jako ve společnosti, která své strategie soustřeďuje při prodeji a také při výrobě …více
Abstract:
Marketing as a science sterted developing at the beginning of 19th century, when concepts of marketing were created and they helped and still help to minimalize losses and maximalize profit. The same holdstrue for marketing of political parties, when the profit is notes mean the profit forus. Politics is closely connected with marketing, even if we can´t see it as in factory, whose strategies are focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní