Ing. Ondřej LOUDA

Diplomová práce

Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh marketingové kampaně

The analysis of sales and marketing activities of the Student Agency company, concept of marketing campaign.
Anotace:
V teoretické části diplomové práce jsou shrnuty poznatky a pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části diplomové práce je představena společnost Student Agency společně s analýzou prodejních a marketingových aktivit. Reklamní kampaň je navržena na základě výzkumu. Na základě sondáže a analýzy je navržena reklamní kampaň.
Abstract:
There are theoretical knowledge and notions from marketing in the theoretical part of di-ploma thesis. The Student Agency is introduced in the practical part of diploma thesis, to-gether with analysis of its sales and marketing activities. An advertisement campaign is de-signed on its research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8293

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Ševčíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LOUDA, Ondřej. Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh marketingové kampaně. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.