Eva Novotná

Bakalářská práce

Marketingové komunikace vily Stiassni

Marketing Communications of Vila Stiassni
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingových komunikací vily Stiassni. První část poskytuje teoretická východiska v oblasti marketingových komunikací kulturních objektů. Druhá - praktická - část shrnuje marketingové komunikace vily Stiassni, a to prostřednictvím analýzy dostupných zdrojů. Následné dotazníkové šetření zjišťuje, jak jsou tyto zdroje využity a jestli je jejich využití v rámci oslovení …více
Abstract:
The Bachelor´s thesis discusses marketing communications of villa Stiassni. The first part provides theoretical concepts of marketing communications of cultural objects. The second - practical - part summarizes the marketing communications of villa Stiassni through analysis of available resources. Then a questionnaire survey examines how these resources are used and whether their use is effective in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novotná, Eva. Marketingové komunikace vily Stiassni. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe