Bc. Natalie Zemanová

Bachelor's thesis

Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku

Social media as a tool of marketing communication of a selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci na sociálních sítích dvou podniků. Práce je členěna do dvou dílčích částí, teoretická a analytická. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a sociálními sítěmi. Analytická část je zpracována na základě odborných základů teoretických východisek. V této praktické části je uvedená metodika zpracování, je zde zpracována analýza …more
Abstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication of two companies on social networks. The thesis is divided into two main parts, theoretical and analytical. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and social networks. The analytical part is processed on the basis of theoretical part. The practical part includes methodology of this thesis, analysis of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.