Mariam Bayramyan

Diplomová práce

The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017

The Marketing Plan for the SERVAAS Law Firm for 2017
Abstract:
The aim of this thesis is to develop a marketing plan for a law firm SERVAAS for the year 2017. The first part of the thesis was defined theoretical knowledge of marketing planning. The second part of the thesis was indicated the analysis of the macro environment of law firms in the Netherlands and current performance of the SERVAAS law firm. The results of the situational analysis PEST, customer analysis …více
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit marketingový plán pro advokátní kancelář Servaas pro rok 2017. První část práce byla zaměřena na vymezení teoretických znalostí z oblasti marketingového plánování. Druhá část práce předkládá analýzu makroprostředí advokátní kanceláře v Nizozemí a aktuální situaci v advokátní kanceláři Servaas. Výsledky situační PEST analýzy, analýzy zákazníků, benchmarkingové analýzy a …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bayramyan, Mariam. The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing