Bc. Petr Bohušík

Diplomová práce

Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt

The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem integrované marketingové kampaně konkrétního produktu, včetně časového harmonogramu, rozpočtu a kontrolních metrik kampaně.
Abstract:
The thesis describes the design of an integrated marketing campaign for specific product, including a timetable, budget and control metrics of the campaign.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní