Barbora Nováková

Bakalářská práce

Využití online marketingu ve vybraném podniku

Use of online marketing in the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá především nástroji online marketingu a marketingové komunikace. Cílem práce je analýza efektivnosti těchto nástrojů ve vybrané společnosti včetně zpracování návrhů na zlepšení. Teoretická část se zabývá teorií pojmů marketing, marketingový mix a komunikační mix. Daná teorie je zasazena do kontextu internetového marketingu. Praktická část zkoumá jednotlivé nástroje online …více
Abstract:
This bachelor thesis is mainly concerned with online marketing tools and marketing communication. The aim of the thesis is to analyze the effectiveness of these tools in a selected company, including the elaboration of suggestions for improvement. The theoretical part deals with the theory of the concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The given theory is set in the context of Internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.