Ing. Zbyněk Rada

Master's thesis

Marketingový výzkum a výkonnost podniku

Marketing research and company performance
Abstract:
V této práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na projekty společenské odpovědnosti firmy. Zajímá mě především vliv těchto projektů na vnímání zákazníků firmy a následně i vliv na výkonnost podniku. Uvedenou problematiku zkoumám na maloobchodním řetězci AHOLD Czech Republic, a.s. Cílem této práce je tedy analýza aktivit společnosti Ahold sloužících ke zvyšování pozitivního …more
Abstract:
In this thesis I am engaged in the issue of market research focusing on Corporate Social Responsibility projects. First of all I am interested in impact the projects on a perception of company’s customers and then impact on the company performance. The issues I research on retail chain AHOLD Czech Republic, a.s. The goal is to analyze the activities of Ahold which are used to increase positive perception …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Papírník

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta