Ing. Zbyněk Rada

Diplomová práce

Marketingový výzkum a výkonnost podniku

Marketing research and company performance
Anotace:
V této práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na projekty společenské odpovědnosti firmy. Zajímá mě především vliv těchto projektů na vnímání zákazníků firmy a následně i vliv na výkonnost podniku. Uvedenou problematiku zkoumám na maloobchodním řetězci AHOLD Czech Republic, a.s. Cílem této práce je tedy analýza aktivit společnosti Ahold sloužících ke zvyšování pozitivního …více
Abstract:
In this thesis I am engaged in the issue of market research focusing on Corporate Social Responsibility projects. First of all I am interested in impact the projects on a perception of company’s customers and then impact on the company performance. The issues I research on retail chain AHOLD Czech Republic, a.s. The goal is to analyze the activities of Ahold which are used to increase positive perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Papírník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta