David Petroš

Bakalářská práce

Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o.

Anotace:
Cílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětle-ny základní pojmy spojené s marketingem a marketingovým mixem se zaměřením na jeho jednotlivé nástroje. V praktické části je stručně charakterizována firma …více
Abstract:
The aim of this Bachelors thesis is to evaluate the current marketing mix for the company BOLL GEAR s.r.o., and propose changes which could lead to its improvement. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section will explain the basic terminology of marketing and mar-keting mix, focusing on individual instruments. The practical section will briefly characterise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/gv7c15/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty