Martin Cibulka

Diplomová práce

Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)

Internet marketing analysis of selected fragrance shop
Anotace:
Cílem práce je analýza internetového marketingu vybraného e-shopu. Na začátku práce jsou popsány možnosti internetu pro marketing a marketingový mix na internetu. V dalších kapitolách je popsán vybraný sortiment a jednotlivé online parfumerie. Ve čtvrté kapitole je detailně analyzovaný marketing konkrétního obchodu.
Abstract:
The aim of this work is the analysis of selected online store. The introduction describes the possibilities of the Internet for marketing and online marketing mix. The next chapter describes selected products and the biggest online perfume sellers in the Czech Republic. In the fourth chapter is analyzed in detail a specific marketing of selected store.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Lenka Viková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24929

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management