Iveta Dufková

Bachelor's thesis

Sponzoring jako součást marketingové komunikace

Sponsorship as part of Marketing Communication
Abstract:
Tato bakalářská práce v teoretické části vymezuje marketingové pojmy a text se věnuje efektivnímu využití nástrojů marketingové komunikace a sportovního sponzoringu. Druhá, aplikační část, bakalářské práce je zaměřena na situační analýzu současného stavu sponzorských aktivit ve společnosti Under Armour. Cílem bakalářské práce je zhodnocení sponzoringu Under Armour v ČR a navržení inovací pro lepší …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with sponsorship in the Under Armour company. In the first part, marketing concepts are defined and the text is devoted to the effective use of marketing communication tools and sports sponsorship. The second, application part, of the bachelor's thesis is focused on the situational analysis of the current state of sponsoring activities at Under Armour. The aim of the bachelor …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses