Jakub LACHMAN

Bachelor's thesis

Product placement ve videohrách

Product placement in video games
Anotácia:
Videohry se staly novým způsobem marketingu díky jejich rostoucí popularitě a pokroku nových technologií v posledních několika desetiletích. Herní kultura se rozšířila mezi lidmi různého věku. Nyní mohou potenciální uživatelé jakékoli značky hrát videohry, a díky tomu může být strategie product placement účinnou reklamou. Cílem práce je rozšifrovat, jaké bariéry/motivátory nástroje product placement …viac
Abstract:
Video games have become a new way of marketing due to their increasing popularity and the advancement of new technologies in the last few decades. Gaming culture has spread among people of different ages. Now, potential users of any brand can play video games, and because of this, a product placement strategy can be an effective advertisement. The goal of the work is to decipher what barriers/motivators …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LACHMAN, Jakub. Product placement ve videohrách. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management