Bc. Luboš Diviš

Diplomová práce

Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě

Original Aspects of Advertising used in Ancient Greece and Rome
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou počátků reklamních forem v antickém Řecku a Římě. Cílem této práce je zjistit, zda je možné rozšířit teorii 4V. Dalším cílem je formulovat doporučení pro změnu současné reklamní praxe za využití metod využívaných ve zkoumaném období. V praktické a projektové části práce jsou použity, historická analý-za, komparativní analýza a sekundární analýza odborných …více
Abstract:
This diploma thesis is concerned with the origin of forms of advertising in the ancient Gre-ece and Rome. The aim of this thesis is to find out if there is a possibility of broadening the existing 4V theory. Another aim of this thesis is to propose a change to the current adverti-sing practice, that originates in the concerned time period. There are historical analysis, comparatice analysis and secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Diviš, Luboš. Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe