Bc. Aneta Königová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané finanční instituce

Marketing Communication of a Selected Financial Institution
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituce a vytvořit návrhy pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřená na teoretické poznatky marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná finanční instituce. Následně je proveden sekundární výzkum zaměřený na komunikační nástroje firmy, a poté následuje primární …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of a selected financial institution and to make suggestions for its improvement. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of marketing communication and the tools of communication mix. The practical part presents the selected financial institution. Subsequently, a secondary research is conducted focusing on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné