Michal Hromek

Bachelor's thesis

Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti

Modern marketing approaches in online communication of selected company
Abstract:
Online marketingová komunikace je důležitou součástí marketingových aktivit dnešních společností. Na vybrané společnosti bylo ukázáno a popsáno, jak bylo k marketingové komunikaci přistoupeno v případě vybrané společností, za jakých okolností a s jakým výsledkem. Veškeré výsledky tak vycházejí z aplikace teorie o marketingu a marketingové komunikace v praxi. K dosažení výsledků bylo využito aplikace …more
Abstract:
Online marketing communication is an important part of the marketing activities of today's companies. The selected company was shown and described how marketing communication was approached for the selected company, under what circumstances and with what result. All results are based on the application of marketing theory and marketing communication in practice. Social acquisition marketing and remarketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS