Bc. Veronika Kučerová

Diplomová práce

Influencer marketing v marketingové komunikaci

Influencer marketing in marketing communication
Anotace:
Hlavním tématem a soustředěním práce je navržení optimální marketingové strategie pomocí influencer marketingu společnosti X. Práce je rozdělena na tři hlavní části, mezi které patří teoretická východiska práce, která informují a vzdělávají autora k pochopení této oblasti a vypracování následující části práce, kterou je praktická a analytická část. Zde se pozornost soustředí na popis podniku X, včetně …více
Abstract:
The main topic and focus of the work is to design an optimal marketing strategy using influencer marketing for company X. The work is divided into three main parts, including the theoretical basis of the work, which informs and educates the author to understand this area and develop the next part of the work, which is practical and analytical part. Here, the attention is focused on the description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, LL.M. Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.