Eva Horníková

Bachelor's thesis

Návrh komunikační kampaně

Communication Campaign Proposal
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je sestavení návrhu komunikační kampaně pro konkrétní záměr organizace. První část práce je teoretická a věnuje se představení marketingové komunikace obecně, specifikům online komunikace a problematice sociálních sítí. Navazující praktická část začíná představením organizace a stanovením cíle a výzkumných otázek. Následuje samotný návrh komunikační kampaně, který vychází …more
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to compile a proposal for a communication campaign for a specific purpose of the organization. The first part is theoretical and deals with the introduction of marketing communication in general, the specifics of online communication and the issue of social networks. Following practical part begins with an introduction of the organization and determination of objectives …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta