Bc. Yulia Zubenko

Master's thesis

Rebranding and Marketing Communication

Rebranding and Marketing Communication
Abstract:
Rostoucí konkurence a neustálé aktualizace trhu vyžadují, aby společnosti přijaly nucená opatření ke změně svého obrazu. Jinými slovy, procesy, které se v systému řízení reklamy nazývají rebranding. Rebranding určuje vstup společnosti do nového segmentu trhu, zralosti společnosti nebo rychlého uvedení nového produktu na trh. Když kritéria úspěchu vzniklá v průběhu existence společnosti začínají zaostávat …more
Abstract:
Growing competition and constant market updates call for companies to take forced measures to change their image.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: MSc Mirela Moldoveanu

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication