Význam opravných položek a rezerv v účetní závěrce – Hana Jungmannová
Hana Jungmannová
Bachelor's thesis
Význam opravných položek a rezerv v účetní závěrce
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem Význam opravných položek a rezerv v účetní závěrce. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části definuji princip opatrnosti, jeho podstatu, nástroje pro jeho naplnění, a význam pro účetnictví podnikatelů a také pro uživatele účetních výkazů. V dalších částech teoretické části pak definuji pojmy opravných položek a rezerv, porovnávám …moreAbstract:
This bachelor thesis addresses the topic of the role of adjusting items and reserves in the financial report. The paper is divided into two parts, a theoretical and a practical one. The theoretical part defines the principle of prudence, its significance, the instruments for its implementation and its role in business accounting and for users of accounting statements. Additionally, the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/hr2ob9/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Theses on a related topic
-
Princip opatrnosti ve vedení účetnictví
Miroslav Švec -
Opravné položky v českém a světovém účetnictví
Luděk Andreska -
Opravné položky, jejich tvorba a zúčtování
Oleksandr Kryvshych -
Opravné položky k pohledávkám
Inka Tauchmanová -
Účetní a daňový pohled na opravné položky k pohledávkám
Lenka Janoušková -
Rezervy – srovnání z českého účetního, daňového a mezinárodního pohledu (IFRS)
Robin Mokrý -
Rezervy v německém účetním systému v porovnání s českými předpisy a IAS/IFRS
Kateřina ŠUGAROVÁ -
Komparace české účetní legislativy a IFRS z hlediska tvorby účetních rezerv
Kateřina Satranová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights