Radek SÝKORA

Bakalářská práce

Návrh rekonstrukce počítačové sítě a zavedení informačních systémů na základní škole

Reconstruction design of computer networks and implementation of information systems in elementary school
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poskytnout škole návrh na rekonstrukci počítačové sítě. Dále pak zvolit vhodný informační systém a popsat jej. Součásti bude i uvedení do e - learningu v podobě LMS Moodle ? instalace a vytvoření ukázkového kurzu. Práce bude vhodně doplněna o síťovou teorii. Budou zvolena hardwarová a softwarová řešení na základě možností školy a představ jednatelů školy. Potřebný HW i SW …více
Abstract:
The aim of this thesis is to provide a suggestion for computer network reconstruction to a school. Furthermore, to choose a suitable information system and to describe such. This includes also the introduction to e-learning system LMS Moodle, with its installation and creation of a sample course. A network theory will be added to this thesis in an appropriate manner. Necessary hardware and software …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 7. 2013
Zveřejnit od: 5. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Aleš Oujezdský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SÝKORA, Radek. Návrh rekonstrukce počítačové sítě a zavedení informačních systémů na základní škole. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.7.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 7. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání