Veronika Podlahová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci v malých podnicích se zaměřením na spotřebitelské trhy v oboru vodo instalačního materiálu, instalačního prvku topení a plynu. Pro dosažení cíle jsem použila metodu osobního strukturovaného rozhovoru, se třemi manažeři podniku. Dále jsem použila obsahovou analýzu webových stránek, kde bylo zjištěno, že podniky v tomto oboru …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyse and evaluate marketing communication in small businesses, focusing on consumer markets in water installation material, heating and gas installation element. To achieve the goal, I used a method of face-to-face structured conversation, with three business managers. Next, I used content analysis of the website, where it was found that businesses in this field …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jitka Brodská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika

Práce na příbuzné téma

Všechny práce