Mgr. Zuzana ŘEHULKOVÁ
Bakalářská práce
Současný svět billboardů
Todays world of billboards
Anotace:
Současný svět billboardů je velmi zajímavá, pestrá a neustále se vyvíjející oblast reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou, zkoumá její metody, formy a prostředky, které používá k propagaci. Důraz je kladen na charakteristiku billboardu, jeho typy, rozměry, výrobu, využití a působení na spotřebitele. Konec teoretické části mapuje metody měření účinnosti a organizace upravující venkovní …víceAbstract:
Todays world of billboards is an interesting, varied and still developing part of advertisement.My bachelor work is about outdoor advertising. It gives description of the methods, forms and ways that are used for promotion. The emphasis is placed on billboard characteristic, types, dimensions, production, usage and effect on consumer. The end of theoretical part explores the measurement methods of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEHULKOVÁ, Zuzana. Současný svět billboardů. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace