Bc. Monika Buřičová

Diplomová práce

Komunikační strategie společnosti Náš grunt

Communication Strategy of Náš grunt Company
Anotace:
Diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii společnosti Náš grunt, a podpořit tak obchodní i komunikační cíle společnosti pro následující období 12 měsíců. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich je teoretická, seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce spojenými s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny i cíle práce a výzkumné …více
Abstract:
This thesis aims to set up the optimal communication strategy of Náš grunt company to support the business and communication objectives of the company for the next 12 months. The thesis is divided into three parts. The first is theoretical, acquaints the reader with theoretical resources related to the issues associated with marketing communications. There are also mentioned aims and research questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Buřičová, Monika. Komunikační strategie společnosti Náš grunt. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe