Lucie VOLFOVÁ

Diplomová práce

Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace

Marketing tools and targeted promotion of the Usti Region as a tourist destination
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace " se zabývá analýzou vybraných marketingových nástrojů a identifikuje současné hlavní metody propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace. Analýza se zaměřuje zejména na 8P marketingového mixu služeb cestovního ruchu.
Abstract:
Theisis of my diploma work " Marketing tools and targeted promotion of the Ústí Region " deals with the analysis of selected marketing tools and identifies current principal methods of of promotion of the Ústí Region as a tourist destination. The analysis mainly targets basic 8P marketing mix of the tourist industry services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLFOVÁ, Lucie. Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management