Bc. Emiliya Mamedova

Master's thesis

Relationship Marketing in Education

Relationship Marketing in Education
Abstract:
Marketing je mocným, avšak často opomíjeným nástrojem na trhu dalšího vzdělávání. Cílem prace je pokusit se otestovat vztah marketingu v rámci financovaný vzdělávání. Pro vytvoření této práce a pochopení problému byly použity spousta metodických nástrojů. Za prvé, literatury na toto téma, metody pozorování marketingového vztahů a podrobná analýza.
Abstract:
Marketing is a powerful, but often neglected tool in the market of continuing education. Thе aim of this paper is to attempt to tеst the applicability of relationship mаrketing concepts within thе self-financed tertiary educаtion industry. Fоr the creation of this work and undеrstanding of the problem were used lots of methоdological tools. First of all, literаture search of the literature on this …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2017
  • Supervisor: MSc Oldřich Dutý
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní