Mgr. Sabina Boudná

Bakalářská práce

Postavení výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech mateřských škol

The Position of Health Education in Curricular Documents for Preschool Institutions
Anotace:
Práce se zabývá postavením výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech mateřských škol. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o výchově ke zdraví, podpoře zdraví a školách podporujících zdraví. V praktické části jsou analyzovány vybrané školní vzdělávací programy pomocí obsahové analýzy textu. Jedná se o programy běžných mateřských škol a škol podporujících zdraví.
Abstract:
This thesis is based on topic health education in pre-school education program. The theoretical part summarizes knowledges of health education, health supporting and schools supporting health. The practical part analyses pre-school education programs using text content analysis and comparing programs of regular pre-schools and pre-schools supporting health.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Roman Božik, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Boudná, Sabina. Postavení výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech mateřských škol. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe