Pavel MACHULA

Bakalářská práce

Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

Competition Analysis for the Company XYZ Focusing Primarily on Brand Awareness
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů …více
Abstract:
The topic of bachelor thesis is competition analysis for the company XYZ focusing primarily on brand awareness. The content of thesis is divided into two main parts. The first part is processed by a siutable theoretical basis for topic on the basis of professional literature. In the second, practical part are first performed model analysis using SWOT analysis and Porter´s Five Forces Analysis and this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zveřejnit od: 24. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Šilhánová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHULA, Pavel. Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing