Bc. Veronika Steinmetzová, DiS.

Diplomová práce

Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

The Effectiveness of Online Communication in 2N TELEKOMUNIKACE
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou online marketingu jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, zkoumá specifika této formy komunikace, jeho postavení v komunikačním mi-xu a představuje jednotlivé nástroje. Praktická část zahrnuje analýzu efektivity online mar-ketingu ve vybrané společnosti se zaměřením na …více
Abstract:
This thesis deals with the efficiency of online marketing as one of the important tools of communication mix. The first part summarizes theoretical knowledge of internet marketing, examines the specifics of this form of communication, its position in a communication mix and presents the online channels. The practical part includes an analysis of the effectiveness of online marketing in the chosen company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Steinmetzová, Veronika. Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace