Práce s portfoliem v programu Začít spolu – Mgr. Tereza Karlíková
Mgr. Tereza Karlíková
Diplomová práce
Práce s portfoliem v programu Začít spolu
Using portfolio in Step by Step programme
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím portfolia na 1. stupni základní školy. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol, které objasňují základní pojmy vztahující se k tématu – portfolio, hodnocení, sebehodnocení a program Začít spolu. Vymezuje portfolio v kontextu pedagogiky, popisuje jeho typy, obsah, funkce a pojednává o jeho cílech a možných způsobech využití. Věnuje se problematice hodnocení a sebehodnocení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with using portfolio in primary school. Theoretical part consists of four chapters that describe basic terms related to the problem – portfolio, evaluation, self-evaluation and Step by Step educational programme. It sets the portfolio in the pedagogical context and presents its aims, types, content, functions and its possible ways of use. Next it focuses on terms linked to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gqwaq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
- Vedoucí: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Lucie Mezuliáníková -
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza Boudová -
Sebehodnocení žáků na 2. stupni při hodinách anglického jazyka
Klára Pecháčková -
Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy žáků
Veronika Hebronová -
Postoje učitelů k sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ a jeho využití.
Ivana FRYČOVÁ -
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Eva FRANKOVÁ -
Pohled rodičů na závěrečné hodnocení na 1. stupni ZŠ
Markéta Tomanová -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová