Bc. Manh Cuong Nguyen

Diplomová práce

Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku

Creation of a strategic marketing plan and its implementation in a selected company.
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na strategický marketing a současné strategie využívané k posílené marketingové aktivity. Hlavní pozornost je zde věnována výrobnímu odvětví tvorby luxusních matrací a postelí. Cílem práce je aplikovatelná doporučení k tvorbě marketingové strategie pro podnik XY s.r.o, působící v odvětví výroby a prodeje luxusních postelí a matrací. K jeho naplnění je využito provedení externí …více
Abstract:
This work focuses on strategic marketing and current strategies used for enhanced marketing activities. The main focus is on the manufacturing industry of luxury mattresses and beds. The aim of this work is to create applicable marketing strategy recommendations for the company XY s.r.o, a producer of luxury beds and mattresses. To accomplish this, an external analysis SLEPTE was used and the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.