Milada ČÁPOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh

B2B company marketing communication of a new product introduction
Abstract:
Zavedení nového produktu na trh je obecně považováno za velice riskantní, proto mu předchází dlouhé plánování i tvorba marketingové strategie včetně marketingového výzkumu. Důležité je správně nastavit marketingovou komunikaci. Cílem práce je navrhnout plán marketingové komunikace pro zavedení nového produktu na B2B trh. Návrh obsahuje popis cílové skupiny, komunikační cíle, výběr vhodných nástrojů …more
Abstract:
The launch of a new product is generally considered to be very risky, and is therefore preceded by a long planning and development of a marketing strategy, including marketing research. It is important to get the marketing communication right. The aim of this thesis is to propose a marketing communication plan for the introduction of a new product in the B2B market. The proposal includes a description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČÁPOVÁ, Milada. Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management