Ľudmila Tilňáková

Bakalářská práce

Analýza marketingovej komunikácie - Trainingpoint (Knowledge Transfer centrum ČVUT - FEL)

Analýza marketingové komunikace - Trainingpoint (Knowledge transfer centrum ČVUT - FEL)
Anotace:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická část je věnována marketingu služeb, marketingu vzdělávacích subjektů a představení forem komerčních komunikací. Praktická část se skládá z představení centra Trainingpoint, jeho organizační struktury a priblížení expertního školní jako produktu. Dále obsahuje analýzu marketinogvé komunikace centra a návrhy …více
Abstract:
The focus of the thesis is on analysis of marketing communication of Knowledge Transfer centre Trainingpoint. Theoretical part is dedicated to introduction of marketing of services, marketing of educational establishments and forms of marketing communications. Practical part consists of presentation of the centre Trainingpoint, its organizational structure and introduction of expert training as a product …více
Abstract:
Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická časť je venovaná marketingu služieb, marketingu vzdelávacách subjektov a predstaveniu foriem komerčných komunikácií. Praktická časť pozostáva z predstavenia centra Trainingpoint, jeho organizačnej štruktúry a priblíženia expertného školenia ako produktu. Ďalej obsahuje analýzu marketingovej komunikácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Martin Nemčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24541