Zuzana Stará

Diplomová práce

Měření efektivnosti Public Relations aktivit na českém trhu

Measurement of efectiveness Public Relations activities on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o oblasti Public Relations s důrazem na problematiku měření efektivnosti PR aktivit. Teoretická část práce se zaměřuje na porovnání metod a nástrojů měření efektivnosti PR aktivit v České republice a v zahraničí. Praktická část se zabývá zmapováním aktuálního přístupu českých firem realizujících PR činnosti k oblasti PR s důrazem na měření efektivnosti PR aktivit společně …více
Abstract:
The thesis deals with the field of Public Relations with an emphasis on the issue of measurement of the effectiveness of PR activities. The theoretical part of the thesis focuses on the comparison of methods and instruments of measurement the effectiveness of PR activities in the Czech Republic and abroad. The practical part deals with the mapping of the current approach of the Czech firms implementing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2011
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Anna Šámalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23356