Markéta Burešová

Master's thesis

Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat

Analysis of the online marketing strategy of Vienna House Diplomat
Abstract:
Předmětem diplomové práce je online strategie konkrétního hotelu se zaměřením na analýzu webové stránky jakožto hlavního komunikačního kanálu. Hlavním cílem práce bylo zanalyzovat webovou stránku z hlediska uživatelské přívětivosti a viditelnosti ve vyhledávačích. V úvodních kapitolách došlo k vymezení online marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu, byl také představen online komunikační mix a …more
Abstract:
The subject of this thesis is the online strategy of a particular hotel with a focus on the analysis of the website as the main communication channel. The main aim of the thesis was to analyze the website in terms of user friendliness and visibility in search engines. In the introductory chapters, the definition of online marketing and its specifics in tourism was defined, as well as an online communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79308