Konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu – Nykolivova Petra
Nykolivova Petra
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu
Abstract:
Tématem bakalářské práce je konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu.Teoretická část se zaměřuje na definování základních pojmů jako je konkurenceschopnost, konkurenční strategie, konkurenční výhoda a analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy včetně Porterovy analýzy konkurenčního prostředí a závěrečné SWOT analýzy.V praktické části je na základě marketingového výzkumu vyhodnocena …moreAbstract:
Topic of the thesis is competitiveness of an enterprise in the united European market. The theoretical part is focused on definition of basic terms, e.g. competitiveness, competitive strategy, competitive advantage and analysis of external and internal enterprise´s environment including Porter´s analysis of competitive environment and final SWOT analysis. In practical part the image of two selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2012
Identifier:
http://theses.cz/id/ir6xua/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 1. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRA, Nykolivova. \textit{Konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Available from: https://theses.cz/id/ir6xua/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková -
Krása jako konkurenční výhoda na trhu práce
Aneta Urbanová -
Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování
Petra Veselá -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody
Linda Rakytková -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
Radek Šula -
Analýza a konkurenční strategie firmy
Marek Spiřík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Petra, N.
30/11/2011
Files
Čulíková, R.
3/1/2012