Tereza Jurdová

Bakalářská práce

Spotřebitelské chování na trhu s vínem

Consumer behavior on the wine market
Anotace:
Tato práce má za cíl identifikovat rozdíly v nákupním chování spotřebitelů na trhu s vínem v České republice a ve Francii a poukázat na aktuální trendy.Teoretická část je stavěna na definici a vysvětlení marketingového výzkumu a spotřebního chování. Analytická část se poté zaměřuje na situaci na trhu s vínem v obou zemích. Součástí této práce je průzkum, který je proveden formou dotazníku, cíleného …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify differences in consumer behavior on wine market in the Czech Republic and France and to point out the current trends.The theoretical part is based on the definition and explanation of marketing research and consumer behavior. The analytical part is then focusing on the situation on the wine market in both countries. The practical part of this work is a survey, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.