Bc. Jarmila MASAŘOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

The project company marketing plan for further development.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu.
Abstract:
The aim of this work is to create a working marketing plan for Real Estate ExpoReality s.r.o. In the theoretical part I explain important dates such as marketing communications, marketing plan, SWOT analysis. Under practically I apply the theoretical knowledge into practice and developing projects according to their marketing plan.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21911

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MASAŘOVÁ, Jarmila. Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce