Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. – Bc. Jarmila MASAŘOVÁ
Bc. Jarmila MASAŘOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.
The project company marketing plan for further development.
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu.Abstract:
The aim of this work is to create a working marketing plan for Real Estate ExpoReality s.r.o. In the theoretical part I explain important dates such as marketing communications, marketing plan, SWOT analysis. Under practically I apply the theoretical knowledge into practice and developing projects according to their marketing plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21911
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASAŘOVÁ, Jarmila. \textit{Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/iuhzpq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MASAŘOVÁ, Jarmila. Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová