Bc. Jarmila MASAŘOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

The project company marketing plan for further development.
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu.
Abstract:
The aim of this work is to create a working marketing plan for Real Estate ExpoReality s.r.o. In the theoretical part I explain important dates such as marketing communications, marketing plan, SWOT analysis. Under practically I apply the theoretical knowledge into practice and developing projects according to their marketing plan.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21911

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MASAŘOVÁ, Jarmila. Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing

Theses on a related topic

All theses