Analýza PR aktivit firmy Lapp Kabel spol. s r. o. – Bc. Pavla STÍSKALOVÁ, DiS.
Bc. Pavla STÍSKALOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Analýza PR aktivit firmy Lapp Kabel spol. s r. o.
Analysis of public relations in the LAPP KABEL s. r. o. company.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza public relations ve společnosti LAPP KABEL s. r. o. V teoretické části jsou vymezeny teoretické pojmy související s problematikou public relations. V analytické části práce jsou rozebrány způsoby komunikace mezi interní a externí veřejností a také Corporate Identity firmy. Dále byly zpracovány a vyhodnoceny mediální analýza a analýza účinnosti inzerce. Poznatky z analýz …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of public relations in the LAPP KABEL s. r. o. company. In the theoretical part definitions of expressions related to public relations problematics are given. The analytical part covers analysis of communication methods between internal and external public and also a study of Corporate Identity companies. Further media analysis and advertising efficiency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10389
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Ing. Žaneta Vojtková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STÍSKALOVÁ, Pavla. Analýza PR aktivit firmy Lapp Kabel spol. s r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
Veronika Pospěchová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Návrh public relations sportovního klubu
Petra Porubová