Bc. Pavla STÍSKALOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Analýza PR aktivit firmy Lapp Kabel spol. s r. o.

Analysis of public relations in the LAPP KABEL s. r. o. company.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza public relations ve společnosti LAPP KABEL s. r. o. V teoretické části jsou vymezeny teoretické pojmy související s problematikou public relations. V analytické části práce jsou rozebrány způsoby komunikace mezi interní a externí veřejností a také Corporate Identity firmy. Dále byly zpracovány a vyhodnoceny mediální analýza a analýza účinnosti inzerce. Poznatky z analýz …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of public relations in the LAPP KABEL s. r. o. company. In the theoretical part definitions of expressions related to public relations problematics are given. The analytical part covers analysis of communication methods between internal and external public and also a study of Corporate Identity companies. Further media analysis and advertising efficiency …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10389

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: Ing. Žaneta Vojtková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STÍSKALOVÁ, Pavla. Analýza PR aktivit firmy Lapp Kabel spol. s r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing