Bc. Patrycja Szuściková

Diplomová práce

Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior

The Image Function in the Marketing Management of a Luxury Brand Christian Dior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou role image v marketingovém managementu luxusní značky Christian Dior. Tématem diplomové práce jsou klíčové prvky a marketingové funkce image, které jsou charakteristické pro prémiové značky. Objektem zkoumání je francouzský módní dům Christian Dior. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů image, marketingového managementu image a jejich strategií …více
Abstract:
The subject of this thesis is the role of a brand image in the marketing activities of a luxury brand. The core topics of the thesis are the key features and characteristics, which are an inherent part of premium brands. The researcher's central object of study is the French fashion house Christian Dior. The theoretical is focused on clarification of the key defini-tions of image, marketing management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Szuściková, Patrycja. Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe