Katarína Kočárová

Bakalářská práce

Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa

Vliv přítomnosti celebrity v reklamě na rozhodování spotřebitele
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je objasnění velikosti vlivu celebrity, propagující produkty nebo služby, na rozhodovací proces spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o teoretických východiscích spojených se spotřebním chováním, komunikací se zákazníkem, reklamou jako takovou a referenčními skupinami. Tato část je ukončena kapitolou, která …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to clarify the magnitude of celebrities, promoting products or services, on consumer's decision-making process. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part discusses the theoretical background related to consumer behavior, communication with customers, advertising and reference groups. This section is closed by a chapter, which discusses …více
Abstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je objasnenie veľkosti vplyvu celebrity, propagujúcej produkty alebo služby, na rozhodovací proces spotrebiteľa. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť práce pojednáva o teoretických východiskách spojených so spotrebným chovaním, komunikáciou so zákazníkom, reklamou ako takou a referenčnými skupinami. Táto časť je je ukončená kapitolou, ktorá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Martin Sedlacky

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41912