Kateřina CHALUPOVÁ
Bakalářská práce
Vliv reklamy na spotřebitele
Influence of selected consumer advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit povědomí a účinnosti reklamního letáku na spotřebitele. Každý z nás se již alespoň jednou setkal s reklamním letákem a alespoň jednou slyšeli větu: ?Leták je jen zbytečné kácení stromů? nebo ?Leták je zbytečný?. Ale je to pravda? Abychom zjistili, cíl této bakalářské práce a zda se vyplatí podnikům investovat do tohoto reklamního prostředku, provedli jsme výzkum …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis was to determine the awareness and effectiveness of advertising leaflet on consumers. Each of us are met already at least once with the advertising leaflet and at least once heard the phrase: ?leaflet is just unnecessary felling of trees? or ?leaflet is unnecessary?. But it is true? To find out, the aim of this bachelor's thesis and whether businesses invest in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHALUPOVÁ, Kateřina. Vliv reklamy na spotřebitele. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Neadresná distribuce reklamních letáků
Radka EHLOVÁ -
Návrh a realizace reklamní kampaně
Marie RYCHLÁ -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama a její působení na spotřebitele
Šárka Šenfeldová -
Sportovní reklama
Aleš Dědeček
Název
Vložil
Vloženo
Práva