Pragmatická jazyková rovina u žáků ZŠ logopedické – Bc. Tomáš Procházka, DiS.
Bc. Tomáš Procházka, DiS.
Diplomová práce
Pragmatická jazyková rovina u žáků ZŠ logopedické
Pragmatic language level of pupils at a logopaedic elementary school
Anotace:
Diplomová práce analyzuje pragmatickou jazykovou rovinu u žáků základní školy logopedické. Teoretická část práce se dělí na tři kapitoly. První kapitola se zaměřuje na komunikaci a komunikační schopnosti, ontogenetický vývoj dětské řeči a jsou zde popsána teoretická východiska všech jazykových rovin. Druhá kapitola popisuje pragmatickou jazykovou rovinu a věnuje se narušené komunikační schopnosti a …víceAbstract:
The thesis analyses the pragmatic language levels at pupils of elementary school for pupils with speech disorders. Theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first chapter focuses on communication and communication skills, ontogenetic development of children's speech and also describes the theoretical background of all language levels. The second chapter describes the pragmatic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h43ct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Komunikační schopnosti u dětí navštěvujících logopedickou třídu MŠ se zřetelem k pragmatické jazykové rovině
Barbora Kudrnová -
Analýza komunikačních dovedností u dětí s narušenou komunikační schopností v pragmatické rovině jazyka
Kateřina Lukáčová -
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Magdalena HANUSKOVÁ -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ