Marek Basler
Diplomová práce
Návrh firemní identity společnosti
Design of Corporate Identity for a Company
Anotace:
Firemní identita je určitá forma prezentace subjektu vůči vnějšímu okolí a nějaký vnitřní kodex, který se daný subjekt rozhodl dodržovat. Tvorbou firemní identity se zabývá tato diplomová práce. Konkrétně je zde vytvářena firemní identita nově vznikajícího produktu v odvětví informačních technologií, který by měl byt jediným svého druhu. Teoretická část obsahuje seznámení s firemní identitou, co to …víceAbstract:
Corporate Identity is a form of presentation of the entity to the outside environment and some internal regulation that the entity has chosen to follow. This diploma thesis deals with the design of Corporate identity. Specifically in this diploma thesis will be make the Corporate identity of a newly created product in the field of Information Technology, which should be the only one of its kind. Theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Jiří Franek
- Oponent: Lukáš Kučera
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Firemní marketing a informační technologie
Petr Propper -
Informační a komunikační technologie ve firemním vzdělávání
Aneta Dvořáková -
Identifikace firemních objektů s využitím technologie NFC v mobilních zařízeních
Jiří Grigar -
Informační a komunikační technologie ve firemním vzdělávání
Daniela KRYBUSOVÁ -
Moderní technologie uplatněné ve vzdělávání zaměstnanců v organizaci
Jakub Zachara -
Informační technologie - součást podnikového vzdělávání
Jan PROCHÁZKA -
Technologie zálohování dat se zaměřením na backup mezi vzdálenými pracovišti s využitím systému EMC Avamar deduplication backup
Ladislav KINDELMANN -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ