Bc. Romana Mrázová

Diplomová práce

Strategická analýza podniku

Strategic Analysis of Enterprise
Anotace:
Předmětem této práce je zpracování strategické analýzy podniku Wordoor Technology, Ltd. a doporučení pro budoucí rozvoj a návrhy v oblasti marketingové strategie. Rozdělení diplomové práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje vliv strategické analýzy na podnik, význam strategického managementu a marketingu v malo-středních podnicích v Číně a vhodné marketingové principy na …více
Abstract:
The goal of this master thesis is to do strategic analysis of a selected company Wordoor Technology, Ltd. to propose recommendation for future development of the company, especially in marketing. The paper is divided into theoretical and practical parts. First part summarizes theories of strategic management and marketing in small-medium sized enterprises in China. The second part analyses current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management