Bc. Juraj POBJECKÝ

Diplomová práce

Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike

Brand, Digital Branding and Campaign Proposal for Nike
Anotace:
Práca pojednáva o značke, jej vývoji, funkciách, zásadách budovania, hodnote, analýze a spôsobe merania. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie teoretického rámca problematiky značky a jej vplyvu. Súčasťou práce je pomenovanie zmien v budovaní značky príchodom digitálnych médií a technológií. Rešerš poznatkov je aplikovaný pri analýze pre značku Nike, bližšie produktovej rade Nike Sportswear. Na základe …více
Abstract:
The work deals with the brand, its development, functions, principles of brand building, value analysis and measurement. The theoretical part is focused in the theoretical frame-work of brand issues and its impact. The scope of work is based in the identification of changes in brand building caused by spreading digital media technologies. Findings are applied in the analysis of the Nike, specifically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POBJECKÝ, Juraj. Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace