Nikola Korychová

Bakalářská práce

Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora

Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. V teoretické čás-ti jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na komunikační strategii a nástroje marketingové komunikace. Postupy využité při analýzách …více
Abstract:
The main goal of the Bachelor Thesis Communication Strategy of the Company Ka-várna pana Theodora is to create a communication strategy of a company Kavárna pana Theodora based on theoretical foundations and specified analyses. In the the-oretical part, the theoretical background such as marketing with the focus on a communication strategy and marketing tools are introduced. The procedures used in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/jg3ete/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management, Řízení a ekonomika průmyslového podniku