Bc. Zuzana Dobšíčková
Master's thesis
Spotřebitel 55+ v maloobchodě
The 55+ Consumer and Retail
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování v maloobchodní prodejně, se zaměřením na cílovou skupinu seniorů (ve věku 55+). V teoretické části je stanoven odborný rámec práce z pohledu maloobchodu a jeho propagace, nákupního chování a osobnosti spotřebitele a výzkumných metod. Praktická část práce pak uvádí specifika generace 55+ v České republice a s pomocí poznatků zahraničních autorů …moreAbstract:
This thesis deals with the issue shopping behavior in a retail store, focusing on the target group of seniors (aged 55 +). The theoretical part is determined by unioning frame work from the perspective of retail and it´s promotion, shopping behavior and consumer personality and research. The practical part of the thesis presents the specifics of generation 55 + in the Czech Republic and with usage …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dobšíčková, Zuzana. Spotřebitel 55+ v maloobchodě. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů
Lucie Harvánková -
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
Tomáš Děd -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Maršíčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková