Barbora Hrbáčová

Bakalářská práce

Loajalita zákazníků společnosti Health Park v Opavě

Loyalty of customers of a company Health Park in Opava
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je teoreticky popsat zákaznickou loajalitu a dále tuto teorii aplikovat na konkrétní společnosti s názvem Health Park. První část této práce je věnována marketingu a segmentaci trhu. Následující kapitola je zaměřena na samotnou zákaznickou loajalitu, což je stěžejní pro tuto práci. V poslední kapitole teoretické části se čtenář seznámí s jednotlivými výzkumy trhu a zdroji …více
Abstract:
The aim of this work is to describe customer loyalty theoretically and to apply this theory on particular company called Health Park. The first part is devoted to marketing and market segmentation. Next part is focused on customer loyalty which is the most important for this piece of work. In last chapter of theoretical part, the reader gets to know particular market researches and data sources. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35753